Müdürlüğümüz Yeşilay Osmaniye Şubesinin düzenlemiş olduğu;
Alkol farkındalık haftasında,Sayın Valimiz Dr.Erdinç YILMAZ ve İl protokolünün katılım sağlamış olduğu Alkolün insan sağlığı üzerindeki olumsuz etkilerine dikkat çekmek amaçlı düzenlenen organizasyona Müdür Yardımcımız Fulda Ekin ve Denetimli Serbestlik personeli ile katılım sağladık.