Denetimli serbestlik Sisteminin 20.yılında Müdürlüğümüz tanınırlık Programlarına devam etmektedir. 5. si Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesinde gerçekleştirildi panele hastane idarecileri, amatem ve Sağlık kurulu birimi doktor ve personelleri katıldı.Panelde Kurum Müdürümüz Ahmet TENLİK tarafından Denetimli Serbestlik Sisteminin müesseseleri ile hastaneyle ortak alan çalışmalarını anlatırken , Amatem sorumlu hekimi tedavi sürecini anlattılar. Panel hastane idarecilerin sağlık kurulu biriminin ve Denetimli Serbestlik uzmanlarının kendi alanlarıyla anlatımı devam etti. Program Heyetin tarafından amatem biriminin gezilmesiyle sonlandırıldı.