OSMANİYE DENETİMLİ SERBESTLİK
DENETİMLİ SERBESTLİK TANINIRLILIK PROGRAMI

Denetimli serbestlik Sisteminin 20.yılında  Müdürlüğümüz tanınırlık Programlarına devam etmektedir. 5. si Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesinde gerçekleştirildi  panele hastane idarecileri, amatem ve Sağlık kurulu birimi doktor ve personelleri katıldı.Panelde  Kurum Müdürümüz Ahmet TENLİK tarafından  Denetimli Serbestlik Sisteminin müesseseleri ile hastaneyle ortak alan çalışmalarını anlatırken , Amatem sorumlu hekimi tedavi sürecini anlattılar. Panel hastane idarecilerin  sağlık kurulu biriminin  ve Denetimli Serbestlik uzmanlarının kendi alanlarıyla anlatımı devam etti. Program Heyetin tarafından amatem biriminin gezilmesiyle sonlandırıldı.