6 Şubat Deprem Şehitlerimizi Anma Semineri ; Müdürlüğümüzde personelimiz ve yükümlülerimizin katılımlarıyla Deprem Şehitlerini anma programı gerçekleştirildi. Program dahilinde önce ilimiz şehitlik mezarlığının temizlik ve bakımı yapıldı sonrasında seminer salonumuzda kuranı kerim Tilaveti gerçekleşti.Tüm şehitlerimiz adına kurum Vaizimiz Yusuf Uçur tarafından Dualar icra edildi.