OSMANİYE DENETİMLİ SERBESTLİK
6 ŞUBAT DEPREM ŞEHİTLERİMİZİ ANMA SEMİNERİ

6 Şubat Deprem Şehitlerimizi Anma Semineri ; Müdürlüğümüzde personelimiz ve yükümlülerimizin katılımlarıyla Deprem Şehitlerini anma programı gerçekleştirildi. Program dahilinde önce ilimiz şehitlik mezarlığının temizlik ve bakımı yapıldı sonrasında seminer salonumuzda  kuranı kerim Tilaveti gerçekleşti.Tüm şehitlerimiz adına kurum Vaizimiz  Yusuf Uçur tarafından Dualar icra edildi.